Referent správy majetku
Společnost Vodovody a kanalizace Zlín, a.s., vlastník vodohospodářské infrastruktury na Zlínsku, hledá do svého rozrůstajícího se kolektivu novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici Referent/ka správy majetku. Máte zájem pracovat pro stabilního zaměstnavatele? Jste všestranný člověk, který si dokáže poradit, který rád komunikuje? Potom by Vás mohla zajímat naše pracovní nabídka.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my už se Vám ozveme.
Co bude náplní práce?
- zařazování, vyřazování nemovitého majetku do a z evidence společnosti,
- komunikace s katastrálními úřady, zajištění zápisu změn v listech vlastnictví společností a vyřizování s tím související agendy (zápisy staveb, směny pozemků, geometrické plány),
- komunikace s vlastníky nemovitostí souvisejících s majetkem společnosti,
- uzavírání smluvních vztahů (kupní, směnné, nájemní, pachtovní smlouvy, smlouvy o zřízení služebnosti) a navazující agendy,
- obhlídky majetku společnosti na místě samém (v terénu),
- komunikace a koordinace v rámci společnosti i mimo ni,
- příprava podkladů vedení společnosti,
- spolupráce s účetní v rámci evidence majetku v účetním systému,
- spolupráce na majetkových projektech, jejich řešení,
- zajištění podkladů k inventurám majetku,
- postupné převzetí samostatných úkolů a odpovědnost za jejich řešení a realizaci.
Co požadujeme?
- bezúhonnost,
- min. středoškolské vzdělání,
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
- praxe min. 3 roky v majetkové agendě podmínkou,
- orientace v problematice katastru nemovitostí, projektové dokumentaci,
- schopnost orientovat se v oblasti správy a evidence majetku společnosti,
- uživatelská znalost práce v MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- zodpovědnost, samostatnost, koordinační schopnosti, analytické myšlení, schopnost vlastního úsudku, ochota učit se nové věci, hledat jejich řešení,
- týmová spolupráce, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, schopnost pracovat pod tlakem, technické a logické myšlení, pozitivní přístup.
A co naopak nabízíme?
- odpovídající mzdové ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní sick-day,
- flexibilní pracovní doba,
- vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění,
- práci u stabilního zaměstnavatele,
- služební telefon, notebook.