Skip to main content





Referent správy majetku

Společnost Vodovody a kanalizace Zlín, a.s., vlastník vodohospodářské infrastruktury na Zlínsku, hledá do svého rozrůstajícího se kolektivu novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici Referent/ka správy majetku. Máte zájem pracovat pro stabilního zaměstnavatele? Jste všestranný člověk, který si dokáže poradit, který rád komunikuje? Potom by Vás mohla zajímat naše pracovní nabídka.

Co bude náplní práce?

  • zařazování, vyřazování nemovitého majetku do a z evidence společnosti,
  • komunikace s katastrálními úřady, zajištění zápisu změn v listech vlastnictví společností a vyřizování s tím související agendy (zápisy staveb, směny pozemků, geometrické plány),
  • komunikace s vlastníky nemovitostí souvisejících s majetkem společnosti,
  • uzavírání smluvních vztahů (kupní, směnné, nájemní, pachtovní smlouvy, smlouvy o zřízení služebnosti) a navazující agendy,
  • obhlídky majetku společnosti na místě samém (v terénu),
  • komunikace a koordinace v rámci společnosti i mimo ni,
  • příprava podkladů vedení společnosti,
  • spolupráce s účetní v rámci evidence majetku v účetním systému,
  • spolupráce na majetkových projektech, jejich řešení,
  • zajištění podkladů k inventurám majetku,
  • postupné převzetí samostatných úkolů a odpovědnost za jejich řešení a realizaci.

Co požadujeme?

  • bezúhonnost,
  • min. středoškolské vzdělání,
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
  • praxe min. 3 roky v majetkové agendě podmínkou,
  • orientace v problematice katastru nemovitostí, projektové dokumentaci,
  • schopnost orientovat se v oblasti správy a evidence majetku společnosti,
  • uživatelská znalost práce v MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • zodpovědnost, samostatnost, koordinační schopnosti, analytické myšlení, schopnost vlastního úsudku, ochota učit se nové věci, hledat jejich řešení,
  • týmová spolupráce, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, schopnost pracovat pod tlakem, technické a logické myšlení, pozitivní přístup.

A co naopak nabízíme?

  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní sick-day,
  • flexibilní pracovní doba,
  • vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění,
  • práci u stabilního zaměstnavatele,
  • služební telefon, notebook.
Pokud Vás tato pozice zaujala a máte zájem u nás pracovat, zašlete nám svůj životopis nejpozději do 30.11.2024 na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my už se Vám ozveme.