Asistent/ka organizačního a provozního útvaru
Společnost Vodovody a kanalizace Zlín, a.s., která je vlastníkem vodohospodářské infrastruktury na Zlínsku, hledá do svého rozrůstajícího se kolektivu novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici Asistent/ka organizačního a provozního útvaru.
Máte zájem pracovat pro stabilního zaměstnavatele? Zajímá Vás různorodá pracovní náplň v oblasti sociálních sítí, marketingu, veřejných zakázek? Potom by Vás mohla zaujmout naše pracovní nabídka.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my už se Vám ozveme.
Máte zájem pracovat pro stabilního zaměstnavatele? Zajímá Vás různorodá pracovní náplň v oblasti sociálních sítí, marketingu, veřejných zakázek? Potom by Vás mohla zaujmout naše pracovní nabídka.
Co bude náplní práce?
- komunikace se zástupci médií,
- spolupráce na tvorbě a realizaci komunikace společnosti jako např. psaní článků, tiskových zpráv, příspěvků na sociální sítě, natáčení videí,
- spolupráce na realizaci PR/marketingových kampaní, vyhledávání příležitostí v mediálním prostoru, vedení a podpora jednotlivých projektů v oblasti PR společnosti,
- tvorba a editace textů – výroční zpráva, zpráva o činnosti, newsletter atd.,
- zodpovědnost za zveřejňování smluv v centrálním registru smluv v souladu se zákonem,
- administrativa související s výběrovými řízeními a vedení archivu s tím související,
- GDPR společnosti,
- činnosti související s plněním povinností vyplývajících ze zákona č. 106/1999 Sb.,
- evidence dokumentů,
- zajištění kancelářských potřeb.
Co požadujeme?
- bezúhonnost,
- VŠ vzdělání, popř. SŠ s praxí v podobných oblastech min. 3 roky,
- organizační schopnosti, kreativita, samostatnost, týmová spolupráce, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, pozitivní a proaktivní přístup,
- uživatelská znalost práce v MS Office (Word, Excel), znalost odpovídajících rozpočtových programů a aplikací výhodou,
- odpovědnost za výsledek svěřených úkolů a dodržování předepsaných postupů,
- řidičský průkaz sk. B.
A co naopak nabízíme?
- nástup ihned,
- odpovídající mzdové ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dní sick day,
- flexibilní pracovní doba,
- vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování,
- práci u stabilního zaměstnavatele,
- příspěvek na penzijní pojištění zaměstnance,
- služební telefon, notebook.